Om trafikskolan

Välkommen till Roberts Trafikskola. Hos oss finns välutbildade och trevliga trafiklärare och kontorspersonal som alla är redo att ge dig som elev en rolig och bra upplevelse. Vi jobbar för att du ska få en trevlig och bekväm resa mot ditt körkort utan att det ska kosta i onödan. Vi arbetar med att individanpassa utbildningen efter just dina kunskaper och behov.

Personal, Luleå

Anki

Reception

Per

Trafiklärare & Platschef

Robert

Emma

Personal, Piteå

Jens

Trafiklärare & Platschef

Tim

Magdelen

Markus

Robert

Theresa

Reception

Varför oss?

En trevlig och bra trafikskola

Hos oss kan du känna dig som hemma. Vi är en personlig och familjär trafikskola som bryr oss väldigt mycket om våra elever och vill att alla ska känna sig välkomna till oss.

Vi är kända för att ha en trivsam och rolig stämning, men du ska också veta att vi har de allra bästa och mest välutbildade trafiklärarna. Vi har toppbetyg både från våra elever och från våra resultat – vi är faktiskt bäst i Norrbotten på det vi gör. Kolla gärna in recensioner på vår Facebooksida.

Alla är välkomna

Vi bryr oss inte vilken bakgrund du har, vilken ålder du har eller om du har någon form av inlärningssvårighet. Vi vill helt enkelt bara hjälpa alla som söker till våra utbildningar att lyckas ta sitt körkort på snabbast och bästa sätt, utan att det ska kosta i onödan.

Vi individanpassar alltid utbildningen efter just dina kunskaper och behov.

För dig som behöver lite extra hjälp med ditt körkort har vi en intensivutbildning där vi kan skräddarsy utbildningen efter dina behov. Den heter Körkortshjälpen.

Vår målsättning

Vårt ledord är Tillsammans

• Tillsammans ska vi vara ett bra team där vi ser och respekterar alla människor
  • Tillsammans ska vi sträva framåt och leda branschen
  • Tillsamman med oss tar du körkort på bästa sätt
  • Tillsammans med oss är du trygg

En del av On Via

Roberts Trafikskola är sedan 2022 en del av On Via Trafikutbildningar – Ett av Sveriges absolut mest kompetenta trafikutbildningsföretag. Detta gör att vi kan utvecklas och vara en modern trafikutbildare i framkant.

Förutom kvalitativa trafikskolor med fokus på både lätta och tunga behörigheter bedriver On Via även gymnasial utbildning inom transport, trafiklärarutbildning, fortbildningar som YKB och trafikövningsplatser med halkbanor och riskutbildning. Detta gör oss tillsammans med On Via till en av Sveriges mest kompletta och kvalificerade aktörer inom trafikutbildning – alltid med kvalité i fokus och lokal anknytning.

Vi ser fram emot att hjälpa dig med körkortet!